Let's go down under.... - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van yanlan wonderen - WaarBenJij.nu Let's go down under.... - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van yanlan wonderen - WaarBenJij.nu

Let's go down under....

Door: Yanlan van Wonderen

Blijf op de hoogte en volg yanlan

31 Januari 2015 | Australië, Surfers Paradise

tja, na het uizwaaien van al mijn andere lieve vriendinnetjes was het ook voor mij tijd om op stage te gaan. De ochtend van 28 januari was het weer even optimaal stressen in huize van wonderen. Na alles hebben ingepakt in maar twee koffers, ik zeg maar omdat ik normaal een heel huis ongeveer meeneem, mocht ik dan ook eindelijk vertrekken naar mijn stage plek in Australie.

De reis naar schiphol was moeizaam aangezien we in de file stonden. Dat is altijd zo grappig dat op een normale woensdag er nooit files staan en als jij dan net een vliegtuig moet halen opeens heel nederland besluit erop uit te gaan. Maar ik ben op tijd aan gekomen.. Op het vliegveld stonden daar tot mijn verbazing twee goede vrienden van ons en vrienden van me. Nadat mijn vader aanbood om te trakteren op starbucks, was het tijd om afscheid te nemen en in het vliegtuig te stappen.

Onze vlucht ging oke, maar ik moet wel zeggen dat het heeeeel lang duurde. Na een lange reis kwamen we aan op Brisbane airport en moesten we nog met de trein en taxi. De taxi chaffeur was ongelofelijk aardig en al snel kwamen aan in Surfers paradise. Het hilton hotel ligt dus midden in het uitgaanscentrum, wat totaal geen straf is. Na het inchecken in Hilton gingen we naar boven om onze spullen te droppen. Om vervolgens als échte nederlanders meteen een Mcdonalds op te zoeken.

Surfers paradise is erg mooi en het is hier heerlijk weer. Het enige wat een beetje wennen is, is dat iedereen hier de hele tijd halfnaakt rond rent. Iedereen die fan is van geordie shore zou hier zeker een bezoekje moeten gaan brengen.

We waren nogal jetlagged dus hebben we veel geslapen en gegeten. Nu zitten we rustig in de Lobby, op zoek naar een kamertje en vanavond gaan we het nachtleven maar eens even ontdekken.

Tot nu toe is alles dus super! we mogen 9 februari beginnen dus we hebben nog even tijd om te genieten van de zon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

yanlan

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 1715

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 19 Juli 2015

Let's go down under....

Landen bezocht: