First weeks in Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van yanlan wonderen - WaarBenJij.nu First weeks in Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van yanlan wonderen - WaarBenJij.nu

First weeks in Paradise

Blijf op de hoogte en volg yanlan

28 Februari 2015 | Australië, Surfers Paradise

Hallo Allemaal!

Het is alweer een tijd geleden dat ik heb geschreven en ik dacht laat ik eens vertellen wat er allemaal is gebeurd tussen de landing in Australie tot nu.

Na oneindig lange bezoekjes aan huizen, real estate agencies, studentenflats, appartementen en kamers hadden we dan eindelijk ons verblijf gevonden voor de komende tijd. We hebben een prachtig appartement gevonden in het hartje van Surfers Paradise, erg ruim en hele fijne locatie. We zijn de eerste week meteen naar de Kmart gehuppeld, de kmart is ge-wel-dig, we moeten deze winkel hebben in Nederland!! De Kmart gaat van make-up tot fietsen en van theedoeken tot sportbroekjes, ik zou echt in deze winkel kunnen leven. Na een aantal bezoekjes aan de Kmart hadden we de meeste praktische spulletjes in huis gehaald.

Ondertussen was ik natuurlijk al begonnen met mijn stage, de eerste week was erg spannend maar ook heel leuk. Ik zit nu op het kantoor van 9-5 en ik ben druk bezig met allerlei dingen, van flyers ontwerpen tot telefoontjes beantwoorden, de dagen gaan erg snel. We hadden die week ook introductie dagen, wat erg leuk was, rondleidingen door het hotel en veeel informatie over Hilton. Daarbij hadden we lekker eten (altijd belangrijk).

We zitten hier nu bijna een maand en we beginnen goed in ons ritme te komen. Alles is hier tot nu toe super leuk. De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en er hangt een hele chille en relaxte sfeer hier. In het weekend zijn we vrij en hebben we tijd om de omgeving te ontdekken, al moet ik eerlijk zeggen dat ik op het strand liggen ook maar al te graag doe. Ik en Vera zijn van plan om nog surflessen te gaan nemen dus als we terug komen zijn we hopelijk professionals..

Om alles maar even samen te vatten, het gaat super goed hier! en we genieten van elk moment!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

yanlan

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 1715

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 19 Juli 2015

Let's go down under....

Landen bezocht: